OMÜ’den 26 öğrenci, TÜBİTAK’ın üniversitede öğrenim görmekte olan ön lisans/lisans öğrencilerinin araştırma yapmaya teşvik edilmesini amaçladığı “2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projelerini Destekleme Programı” kapsamında desteklenmeye hak kazandı.
OMÜ’nün öğrencilere yönelik olarak başlattığı ‘Proje Yazma Eğitimleri’nin meyvesi olarak görülen bu projeler Eğitim Fakültesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Mühendislik Fakültesi, Tıp Fakültesi, Ziraat Fakültesi ve Samsun Meslek Yüksekokulu öğrencileri tarafından geliştirilerek TÜBİTAK’a sunuldu. TÜBİTAK’ın bilimsel değerlendirmelerinin neticesinde desteklenmeye hak kazanan projelerin listesine aşağıdan ulaşabilirsiniz.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi olarak danışman ve akademisyen hocalarımızı ve öğrencilerimizi tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.
Öğrenci Ad & Soyad | Danışman Ad &Soyad | Fakülte | Bölüm | Proje Adı |
---|---|---|---|---|
DİLBER SAĞIR | FURKAN KİRAZCI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK | İş Dünyasında Aranan 21. Yy Becerilerinin Okuldan İşe Geçiş Dönemindeki Öğrenciler Üzerinde İncelenmesi |
DİLA DİLARA AYTEKİN | AYŞENUR BÜYÜKGÖZE KAVAS | EĞİTİM FAKÜLTESİ | REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK | Uluslararası Öğrencilerin Kariyer Gelişim İhtiyaçlarının İncelenmesi |
BETÜL SARAÇ | ÖZLEM ÖZÇAKIR SÜMEN | EĞİTİM FAKÜLTESİ | SINIF ÖĞRETMENLİĞİ | Origami Etkinliklerinin Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Temel Geometri Kavramlarına İlişkin Bilişsel Yapılarına Etkisi |
NEFİSE GÜNAY | ÖZLEM ÖZÇAKIR SÜMEN | EĞİTİM FAKÜLTESİ | SINIF ÖĞRETMENLİĞİ | Teknoloji Destekli Matematik Materyalleri Hazırlama Etkinliklerinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimi Özyeterlilik İnançlarına Ve Kaygılarına Etkisi |